• עדי הראל

טיפים לעידוד שכיבה על הבטן.

אז גדלתם קצת, הגעתם לטיפת חלב וקיבלתם את המבט המצקצק של "הוא לא שוכב טוב על הבטן".

איך ממשיכים מכאן.

חשוב שתדעו שחיזוק חגורת הכתפיים היא באמת קריטית להתפתחות ולכן חשוב לתרגל עם התינוק את השכיבה על הבטן. מה עושים?



@ מתרגלים זמן בטן רב ככל הניתן. תרגול זמן בטן דורש עבודה שלכם. שכבו מול התינוק, שירו שיר, עשו פרצופים. עוררו מוטיבציה להרמת ראש.


@תרגלו שכיבה על הצדדים, כשתינוק שוכב על הצדדים הוא מתרגל הכנסת ידיים והרפיה, הוא לומד להכיר את כל הכיוונים וכך ישתפר גם בשכיבה על הבטן.


@הרבו במגע. מגע עמוק יעזור לגוף להיות נינוח יותר ובכך ישפר את זמן השכיבה.


@הגיבו לבכי של התינוק, בהתחלה נסו להרגיע כשהוא שוכב על הבטן במידה ולא מצליח הרגיעו אותו הרימו ואז תנסו שוב. תרגול שכיב על הבטן דורש סובלנות.


@גם פרקי זמן קצרים על הבטן זה אימון. תינוק שמחזיק 20 שניות על הבטן, יחזיק בניסיון הבא 25 שניות והינה התקדמנו.


@השכיבו על הבטן בעגלה בזמן טיול ועוררו מוטיבציה להרמת הראש.


@בדקו שהילד יודע גם להניח את הראש (קשה מאוד לשכב על הבטן לאורך זמן בלי לנוח.


@תרגלו עבודה עם חגורת הכתפיים בפוזיציות נוספות (על כדור, בהרה לגרפס, בהרמה ל"אווירון" תוך כדי ריקוד.


@היו קשובים לתינוק, לא נעבוד עם ילד עייף או רעב.


@במידה ומרגיש לכם שיש בעיה התייעצו עם אנשי מקצוע, לרוב יש פתרונות ממש קלים והתקדמות מהירה בגלאים הקטנים


בהצלחה

0 views

עדי הראל

דולה ומלווה בלידה ולאחריה

  • Facebook Clean Grey